Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „maturalny.mózg”

  1. Postanowienia ogólne

1.1 Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego. 

1.2 Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.maturalny.mozg.pl prowadzony jest przez:
a. Przemysława Piątka, który prowadzi działalność gospodarczą pod firmą ,,Przemysław Piątek”  wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającą adres do doręczeń: 31-538 Kraków, ul. Michała Siedleckiego 2/16, NIP: 6762622915, REGON: 522738753, adres email: nieoddaszfartucha@gmail.com, zwanym dalej Usługodawcą

1.3 Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.

  1. Definicje

Formularz Zamówienia: interaktywny formularz za pośrednictwem którego Użytkownik może złożyć Zamówienie;

Regulamin: niniejszy dokument.

Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Usługi Nauczania online – odpłatne usługi oferowane przez Usługodawcę, prezentowane na stronach Serwisu Internetowego, polegające w szczególności na przeprowadzaniu Nauczania online na stronach Serwisu;

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);

Kodeks cywilny: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Szkolenia lub Umowy sprzedaży na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

Konsument: Użytkownik będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;

Profil kursanta: przydzielona danemu Użytkownikowi część Serwisu internetowego, za pomocą której Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach Serwisu internetowego;

Przedsiębiorca: Użytkownik będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;

Serwis internetowy: serwis internetowy dostępny w domenie www.maturalnymozg.pl, którego właścicielem i administratorem jest Usługodawca, w ramach którego Użytkownicy mogą korzystać z Usług oferowanych przez Usługodawcę;

Nauczanie Online – zajęcia przygotowujące do matury z biologii lub chemii, dostępne online za pośrednictwem platformy dostępnej w Serwisie internetowym w formie “serialu biologicznego/chemicznego od A do Z”, W ramach Profilu kursanta, jego Usługobiorcy mają dostęp do notatki, nagrań, fiszek, quizów, plików z zadaniami maturalnymi, “pogadanek”, czyli spotkań live. “Serial biologiczny/chemiczny od A do Z” jest podzielony na sezony, które z kolei są podzielone na odcinki. Każdy odcinek zawiera wspomniane notatki, nagrania, fiszki, quizy, pliki z zadaniami maturalnymi i “pogadanki”, czyli spotkania live.

Uczestnik Nauczania online – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, posiadająca aktualną zgodę opiekuna lub przedstawiciela ustawowego na udział w Nauczaniu online i korzystaniu z Serwisu;

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która uzyskała zgodę swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego na korzystanie z Serwisu oraz udziału w Szkoleniu, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która może korzystać z Usług dostępnych w Serwisie;

Dni robocze: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

  1. Umowa sprzedaży

3.1. Usługodawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

3.1 Płatność przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy: Przemysław Piątek: 31 1240 3002 1111 0010 7849 5112

3.2 Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

  1. Usługi

4.1 Korzystanie z Usług może się odbywać wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

4.2 Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Serwisu to przedstawione: laptop, komputer, telefon lub inne urządzenie z dostępem do internetu, dostęp do poczty mailowej, najnowsza wersja przeglądarki internetowej, włączona obsługą plików Cookies i Java Script, program do odczytu plików pdf.

4.3 Bezpłatne usługi świadczone przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu: przeglądanie informacji zamieszczonych w Serwisie w tym przekierowanie na social media [instagram, tiktok], świadczenie usługi Newsletter, obejrzenie lekcji DEMO, udostępnianie formularza, który umożliwia Użytkownikom skontaktowanie się z Usługodawcą, świadczenie Usługi, dzięki której następuje przekierowanie Użytkownika do Formularza Zamówienia, usługa Formularza Zamówienia.

4.4. Płatne usługi świadczone przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu: korzystanie z Nauczania Online, na które składają się: notatki, nagrania, fiszki, quizy, bazunia zadań maturalnych oraz pogadanki.  Okres umowy na korzystanie z materiałów to 365 dni od daty zakupu. Okres umowy korzystania z serwisu może zostać w niektórych przypadkach wydłużony o czym informację można znaleźć na stronie sklepu.

4.5 Korzystanie z Formularzu Zamówienia rozpoczyna się poprzez dodanie przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta kolejnych kroków: po wypełnieniu Formularza Zamówienia i kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę ” – aby zweryfikować dane w tym momencie, należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres email, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. Usługa Formularz Zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

4.6 Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

4.7 Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu mailowego, na który mają być przesyłane części Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego miejsca w trakcie zakładania Profilu kursanta – z chwilą utworzenia Profilu kursanta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.

4.8 Profil kursanta – korzystanie z Profilu kursanta możliwe jest po wykonaniu łącznie następujących etapów przez Usługobiorcę: wypełnieniu Formularza Rejestracji, kliknięciu pola „Załóż profil kursanta” oraz  potwierdzeniu chęci utworzenia Profilu kursanta poprzez dokonanie płatności.

4.9 W przypadku trudności technicznych związanych z Profilem kursanta istnieje możliwość umieszczania materiałów do każdego odcinka w formie alternatywnej jak np. folder w dysku google do czasu naprawienia problemu. Chcemy dzięki temu zapewnić Wam ciągłość i regularność w przygotowaniach do matury i jeśli miałyby wystąpić trudności informatyczne, to jest to zabezpieczenie, aby zachować regularny system pracy. Każdy problem techniczny zostanie rozwiązany przez naszych informatyków tak szybko, jak to tylko będzie możliwe. 

4.10 W przypadku niedyspozycji Usługodawcy [choroba, zdarzenia losowe, inne zobowiązania itp.] istnieje możliwość dodania pogadanek, czyli spotkań live, w postaci wcześniej przygotowanego nagrania. Tzn., że zostanie nagrany materiał wideo ze wszystkimi tematami, które chcieliśmy na nich omówić itd. Takie nagranie zostanie umieszczone w kursie w dniu planowych pogadanek

4.11 Nauczanie online startuje w dniu 10.09.2022 spotkaniem live, w którym zostaną umówione raz jeszcze wszystkie elementy i plan działania na najbliższe miesiące. W tym dniu osoby, które utrzymały dostęp do Profilu kursanta, otrzymają dostęp do sezonu 1, odcinka 1 odpowiednio dla każdego przedmiotu. Zadaniem każdej osoby jest cotygodniowe systematyczne przerabianie udostępnionych nagrań, fiszek, quizów, notatek i innych pomocy naukowych; na koniec tygodnia, w terminach ustalonych w “maturalnym rozkładzie jazdy” [wyżej] będą odbywać się live’y, czyli pogadanki, które będą zwieńczeniem tygodnia pracy nad danym tematem.

  1. Dostawa

Dostawa zakupionego kursu nastąpi poprzez udostępnienie Profilu kursanta, w którym Klient będzie mógł założyć dedykowane dla siebie konto. Aktywacja Profilu kursanta nastąpi niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Klienta, nie później niż w ciągu 48 godzin od dokonania płatności.

  1. Reklamacje

6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

6.2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujących formach: pisemnie na adres: ul. Rogatka 9/8, 31-425, Kraków lub w formie elektronicznej na adres email: *tu trzeba wpisać email firmowy*

6.3. Reklamacja powinna zawierać: informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 6.4. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

  1. Prawo odstąpienia od umowy

Klient, który zawarł z Usługodawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  1. Ochrona danych osobowych

9.1 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. 

  1. Ochrona własności intelektualnej.

10.1 Notatki, nagrania, fiszki, quizy, zadania maturalne i inne pomoce naukowe dodane do Profilu kursanta są chronione prawnie przed kopiowaniem bez pisemnej zgody autorów i stanowią one „utwór”, i w myśl (ustawy z dnia 4 lutego o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz. U. 1994r., Nr 24, poz.83z późn.zm.) rozpowszechnianie rzeczy wymienionych wyżej jest nielegalne. W razie wykrycia incydentu udostępniania osobom trzecim Profilu kursanta zakupionego przez Klienta  zastrzegamy sobie prawo do upomnienia, zgłoszenia tego do odpowiednich organów śledczych i następnie usunięcia danego Usługobiorcy z listy kursantów. Prosimy o uszanowanie naszej pracy, siły i wysiłku włożonych w pracę nad kursem. 

11. Postanowienia końcowe

Żadne z postanowień regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Usługodawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨ odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.

O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą mailową. Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wprowadzeniem nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.